Falar do saudoso camarada Lu-Olo não é apenas recordar um líder político ou uma figura histórica da nossa luta. Para mim, é recordar um companheiro de jornada, um irmão de luta, um homem de convicções firmes, de coragem inabalável e de profunda lealdade à causa da libertação nacional.
DILI: Estadu Timor-Leste deside sei halot Eis Prezidente Repúblika, Saudozu Francisco Guterres “Lú Olo” halot iha Saudozu Ma’huno no Proklamadór Francisco Xavier do Amaral nia klaran, iha jardin dos eróis, Metinaru.
DILI: Sekretáriu Jerál FRETILIN, Marí Alkatiri afirma, nia parte seidauk iha informasaun kona-ba Primeiru Ministru, Kay Rala Xanana Gusmão partisipa funébre Saudozu Francisco Guterres “Lú Olo”, maibé tempu sei iha.
DILI: Primeiru-Ministru Timor-Leste, Kay Rala Xanana Gusmão, anunsia katak Timor-Leste sei sai nasaun tuir mai atu asume Prezidénsia Pro Tempore Komunidade Países de Língua Portuguesa (CPLP).
DILI: Presta omenajen ikus ba Saudozu Eis Prezidente Repúbliku, Francisco Guterres “Lú Olo”, Prezidente Repúblika, José Ramos Horta afirma, Timor-Leste lakon erói da luta ida no politika ida, ne’ebé durante ne’e servi ona Estadu no povu.